Garść propozycji na poprawienie pracy w każdym przedsiębiorstwie
On 1 Nov, 2014 By addmean
Author: Tim Walker
Source: http://www.flickr.com
Centrala telefoniczna (http://www.avaya.info.pl/centrale-telefoniczne-ip-office) umożliwia prowadzenie wielu rozmów z zastosowaniem jedynie paru linii telefonicznych. Przykładowo jeśli firma ma dział pomocy technicznej, w którym znajduje się kilku konsultantów, nie jest konieczne instalowanie dodatkowej linii i wymyślanie oddzielnego numeru dla wszystkich. Centrala połączy petenta automatycznie z jednym z konsultantów, nawet jeśli kilka linii jest już zajętych. Aby można było telefonować i dostawać kontakty, poza odpowiednim podłączeniem, telefon IP wymaga również konfiguracji, którą mamy możliwość przeprowadzić poprzez przeglądarkę, lub w poniektórych przypadkach również wprost z menu aparatu.
W ustawieniach urządzenia musimy wpisać przede wszystkim własne dane konta VoIP założonego u wyłonionego operatora. Większość telefonów IP rozporządza nie tylko podstawowymi funkcjami, lecz też książką telefoniczną z opcją prowadzenia dialogów konferencyjnych. Oprócz najtańszych aparatów, telefony IP potrafią obsługiwać również parę linii, co akceptuje skonfigurowanie na jednym przyrządzie kilku kont VoIP. Wskutek tego na jednym telefonie mamy możliwość przyjmować kontakty z dwóch i więcej niezależnych numerów z przeróżnych rejonów i w dodatku zupełnie odmiennych operatorów.
Poniektóre modele umożliwiają też podłączenie zwykłej linii telefonicznej, to właściwe rozstrzygnięcie dla osób, które nadal potrzebują, bądź muszą używać tradycyjnej telefonii stacjonarnej. Jeśli poszukują Państwo rozstrzygnięcia teleinformatycznego, jakie cechuje się ogromną ergonomicznością i trwałością, lub potrzebują Państwo poszerzyć bieżący system telefoniczny o specjalne zastosowania, to centrala telefoniczna okaże się najlepszym rozwiązaniem. Zaletą centrali telefonicznej VoIP jest ewentualność połączeń rozproszonych oddziałów przedsiębiorstwa, a również osób pracujących zdalnie. Każda większa firma stara się maksymalnie zmniejszyć wydatki przy zachowaniu dużej skuteczności.
Firmy zajmujące się telefoniczną obsługą klienta zamiast typowych cyfrowych urządzeń wybierają centrale voip. Oznacza to tyle, że funkcję aparatu telefonicznego wykonuje komputer łączący się z serwerem pełniącym funkcję centrali. Koszty tego rodzaju rozwiązania voip dla firm (info na www.avaya.info.pl/) są o wiele mniejsze od tych, które trzeba ponieść w wypadku tradycyjnej centrali. Serwery są znacznie mniej kosztowne od centrali, firmy zaoszczędzają wiele na telefonach a jakość świadczonych usług jest dobra dzięki temu, że pracownik posiada dostęp do zintegrowanego systemu za pośrednictwem komputera. Ponadto nagrywanie rozmów jest technicznie łatwiejsze, co zapewnia bezpieczeństwo i opcję kontrolowania poziomu pracy zatrudnionych osób.